[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Zeekajak Forum • Onderwerp - patroon greenland "TUILIG"

patroon greenland "TUILIG"

voor alles wat niet in onderstaande rubrieken thuis hoort

Moderator: bjorri

Re: patroon greenland "TUILIG"

Berichtdoor bjorri » 30 jan 2012 23:51

Hoi Jettie,

Wil het een beetje met je tullic? 'k Ben vooral benieuwd naar hoe je neopreen kunt naaien. Ik wil van een (gescheurd) groot spatzeil een kleinere maken namelijk.

bjorri.
Avatar gebruiker
bjorri
 
Berichten: 492
Geregistreerd: 13 aug 2007 17:43
Woonplaats: Kanowaard

Re: patroon greenland "TUILIG"

Berichtdoor Jettie » 31 jan 2012 15:38

Hai Bjorri.... ben er nog niet mee bezig geweest :oops: , de tijd gaat ook zo snel :roll: !, bleek dat er bij de bestelling ook nog wat mis was gegaan dus moest ik hier in Nederland eerst op zoek naar een stukje glad [ lees -glimmend] neopreen wat ik wil gaan gebruiken als tunnelband om de kapuchon, dit heb ik gelukkig gevonden met dank aan Tom Steenbergen van Qajaq.nl die ook al een tuilik hadden gemaakt, en nu heb ik het druk met allerlei andere kleine dingetjes die toch een heleboel tijd in beslag nemen.
In de beschrijving van het patroon word verteld hoe je neopreen moet naaien,is een beetje moeilijk om zo uit te leggen zonder plaatje erbij.
Ik zal het vanavond even scannen en stuur het je dan wel toe via pb.
De jongens van Qajaq.nl die dus ook al een tuilik hebben gemaakt hebben deze gewoon gelijmt en dat houd ook goed, alleen op de punten waar veel druk wordt uitgeoefend scheurt het wat[ denk hierbij aan de hood bevestiging aan het lijf]
Ik ben van plan om het lijf gedeelte gewoon te lijmen en mouwaanzet en hood- naad te naaien én te lijmen.
Ik wilde er een winterprojectje van maken, maar ik heb toch nog geen kano om nu mee te oefenen, dus ik heb er nog geen haast mee, en ik denk erover om er mee te wachten tot ik mijn kano heb [ in APRILLLL \:D/ ] want dan kan ik nl het spatzeil op maat maken. groetjes Jettie
Jettie
 
Berichten: 118
Geregistreerd: 16 mei 2011 10:16
Woonplaats: Assen

Vorige

Keer terug naar Algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron