[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/prime_links.php on line 129: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/prime_links.php on line 130: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Zeekajak Forum • Onderwerp - simpele goedkope pomp

simpele goedkope pomp

voor alles wat niet in onderstaande rubrieken thuis hoort

Moderator: bjorri

Re: simpele goedkope pomp

Berichtdoor bjorri » 02 jul 2012 15:45

Dit lijkt er al veel meer op, ik ga in ieder geval even meten of het past. De bevestiging zal niet echt een probleem zijn, dat handvat biedt mogelijkheden en met wat schuim ofzo is ie wel op de plaats te houden en te beschermen tegen stoten. Het enige lastige is dat je achter de rug de schakelaar moet bedienen Een vlotter is handiger.

Wat ook nog zou kunnen is een bevestiging tussen je benen aan de bodem maken, dan kan je hem onderweg ook nog los maken en voor een ander inzetten.

Je prijs klopt wel maar het is me te veel geld voor een impulsaankoop, is er ten noorden van het Noordzeekanaal ook een adres waar ie te bekijken is?
Avatar gebruiker
bjorri
 
Berichten: 492
Geregistreerd: 13 aug 2007 17:43
Woonplaats: Kanowaard

Re: simpele goedkope pomp

Berichtdoor bjorri » 17 jul 2012 19:02

Deze gadgetfreak kon het niet laten en heeft een Aqua-Charge besteld. De review volgt waarschijnlijk begin augustus, na Anna Paulowna. Een nadeel is wel de accu, die dingen plegen binnen een paar jaar het niet meer te doen en een vervanger kost meer dan de helft van de pomp als totaal.

De plaatsing ga ik beslissen als ie er is. Achter de rug is het meest praktisch als ik tenminste bij de schakelaar kan komen. Tussen de benen kan lastig zijn bij een natte instap maar je kan er wel goed bij en mogelijk kan je dan makkelijk ook een andere boot leeg pompen. Mogelijk helemaal los meenemen? Dat laatste heeft de meest flexibele inzet maar is ook het kwetsbaarst en het blijft groot zowel voor in je kuip als er buiten, altijd zout en nat zal ook wel niet goed zijn. Maar goed, de afmetingen vallen relatief mee en op een keer laden gaat ie langer mee dan je kan zwemmen op een dag.

Ter afleiding een waardeloze tip:
http://www.paddlelogic.com/kayak-pump-w ... pport.html
Wel grappig, maar niet helemaal te combineren met een fatsoenlijke rompdraai.
Avatar gebruiker
bjorri
 
Berichten: 492
Geregistreerd: 13 aug 2007 17:43
Woonplaats: Kanowaard

Re: simpele goedkope pomp

Berichtdoor bjorri » 18 aug 2013 21:18

Zo te zien nooit de review geschreven.

De pomp is inderdaad volgens afmetingen, er komt een forse slang uit die de effectieve afmetingen dus wat groter maakt. De aan-uit-knop is fors, een vijf centimeter doorsnee, het hele accupack draai je met die knop een achtste slag. Prima systeem voor een dompelpomp denk ik, duidelijk te vinden en minder losse onderdelen.

Nooit gebruikt in de kajak, voor achter de zit is ie wat fors en lastig aan en uit te zetten. Voor tussen de benen zie ik het niet helemaal zitten, dat gaat hinderen, met name bij redden. Het ding is wel handig als ik in huis eens wat moet wegpompen, de capaciteit is best behoorlijk. voor in de kajak wat mij betreft een miskoop.
Avatar gebruiker
bjorri
 
Berichten: 492
Geregistreerd: 13 aug 2007 17:43
Woonplaats: Kanowaard

Vorige

Keer terug naar Algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron